Κατηγορίες

Κατασκευαστές

Υπευθυνη πωλήσεων
Call us
Μηχανικός πωλήσεων
Call us

ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΥΠΑΝΑΧΩΡΗΣΗΣ – ΕΠΙΣΤΡΟΦΗΣ ΧΡΗΜΑΤΩΝ

 

Γενικά

Ο πελάτης συμφωνεί οτι μπορεί να επιστρέψει το η τα προιόντα που αγόρασε και να απαιτήσει την επιστροφή των χρημάτων που κατέβαλε μόνο στην περίπτωση που επιστρέψει εντός διαστήματος τεσσάρων (4) ημερών απο την ημερομηνία αγοράς/απόδειξης, με δικά του έξοδα το η τα προιόντα που αγόρασε , στην αυθεντική σφραγισμένη συσκευασία ακριβώς όπως του απεστάλησαν απο τον πωλητή. Η επιστροφή των χρημάτων ενδέχεται να επιβαρυνθεί απο έξοδα τραπεζικών συναλλαγών αν τέτοια απαιτούνται προκειμένου να γίνει επιστροφή των χρημάτων. Δηλαδή θα ενδέχεται να επιβαρυνθεί με τα έξοδα συναλλαγής που ενδέχεται η τράπεζα να επιβάλει. Τα χρήματα επιστρέφονται σε διάστημα επτά (7) εργασίμων ημερών απο την ημέρα της παραλαβής των προιόντων  απο την εταιρία απο την οποία απεστάλησαν και εφόσον τα προιόντα και η συσκευασία τους είναι στην αρχική κατάσταση και όπως περιεγράφει προηγουμένων, δηλαδή στην κατάσταση στην οποία απεστάλησαν.

 

Πίστωση τιμήματος

Ο πελάτης συμφωνεί οτι μπορεί να επιστρέψει το η τα προιόντα που αγόρασε και να απαιτήσει την πίστωση  των χρημάτων που κατέβαλε μόνο στην περίπτωση που επιστρέψει εντός διαστήματος επτά (7) ημερών απο την ημερομηνία αγοράς/απόδειξης, με δικά του έξοδα το η τα προιόντα που αγόρασε , στην αυθεντική συσκευασία ακριβώς όπως του απεστάλησαν απο τον πωλητή και με την προυπόθεση ότι δεν το έχει χρησιμοποιήσει. Το προιόν η τα προιόντα ελέγχονται κατα την παραλαβεί και το αντίστοιχο ποσό πιστώνεται μέσα στις επόμενες επτά (7) ημέρες. Το ποσό της πίστωσης μπορεί να χρησιμοποιηθεί για την επόμενη αγορά του μέσα σε διάστημα του επόμενου μήνα (30 ημερολογιακές ημέρες).


Επιστροφές ελαττωματικών προϊόντων.

Για την επιστροφή ελαττωματικού προιόντος το οποίο έφθασε σε εσάς και δεν λειτουργούσε απο την πρώτη στιγμή (DOA) , επικοινωνήστε μαζί μας μέσω e-mail ή τηλεφώνου κατά την ημερομηνία της παραλαβής η το αργότερο την επομένη. Μέσα σε μία (1) εργάσιμη ημέρα θα επικοινωνήσει μαζί σας ο τεχνικός της εταιρίας για να λύσει το πρόβλημα. Σε περίπτωση που το πρόβλημα δεν λύνεται και  το προϊόν πρέπει να επιστραφεί, τότε πρέπει να έχει εκδοθεί ο αριθμός RMA από εμάς, πράγμα που σημαίνει ότι θα πρέπει να συμπληρώσεται την σχετική φορμά και να μας την αποστείλεται με email. Σε δύο (2) εργάσιμες ημέρες θα σας αποσταλλεί αριθμός RMA εφόσον τον αίτημα σας εγκριθεί, δηλαδή έχετε α)-πλήρη περιγραφή του προβλήματοςβ)-την απόδεικη πληρωμής και γ)-είναι μέσα στον χρόνο που παρέχεται εγγύση καλής λειτουργίας.

Θα αναλάβετε την αποστολή του προϊόντος με οποιαδήποτε επιθυμητό τρόπο αποστολής στην έδρα της εταιρίας μας με δικά σας έξοδα και το προιόν θα μεταφερθεί με δική σας ευθύνη.

Μέσα σε επτά (7) εργάσιμες ημέρες από την παραλαβή του ελαττωματικού προϊόντος στην εταιρία μας θα επικοινωνήσουμε μαζί σας, έτσι ώστε σε περίπτωση που το προϊόν αποδειχθεί ελαττωματικό θα  προχωρήσει στην αντικατάσταση του με ίδιο μοντέλο η με ιδίων τεχνικών χαρακτηριστικών ή στην πιστώση του ποσού αυτού ανάλογα με την διαθεσιμότητα η στην επιστροφή του τιμήματος μέσα στις επόμενες επτά (7) ημέρες. Εαν ένα προϊόν αποδειχθεί πλήρως λειτουργικό και σύμφωνα με τις προδιαγραφές του κατασκευαστή, τότε υπάρχει χρέωση 15 € + 23% ΦΠΑ για τα έξοδα του τεχνικού ελέγχου και το προϊόν αποστέλλεται στον πελάτη με δικής του επιλογής τρόπο μεταφοράς και έξοδα αρκεί ο μεταφορέας να το παραλάβει απο την έδρα της εταιρίας κατα τις ώρες λειτουργίας της εταιρίας.
Επιπλέον, το προϊόν πρέπει να βρίσκεται  στην αρχική συσκευασία με το κατάλληλο λογισμικό, τροφοδοτικό, καλώδια, και ό, τι άλλο περιλαμβάνεται στην αρχική συσκευασία.

 

 

Επισκευές

Ο πελάτης μπορεί να αποστείλει το η τα προιόντα που αγόρασε προκειμένου να επισκευασθούν ύστερα απο βλάβη η δυσλειτουργία η οποία περιλαμβάνεται μέσα στους όρους εγγύησης καλής λειτουργίας και μέσα στο διάστημα που ισχύει η εγγύηση. Ο τρόπος και τα έξοδα αποστολής και η ευθύνη μεταφοράς είναι της επιλογής του πελάτη και επιβαρύνουν αυτόν. Αν κατά τον τεχνικό έλεγχο προκύψει ότι το προιόν δεν  πληρούσε τους όρους εγγύησης καλής λειτουργίας, ο πελάτης επιβαρύνεται με τα έξοδα του τεχνικοήυ ελέγχου που είναι κατ’ελάχιστον 15 ευρώ + 23% ΦΠΑ και θα πρέπει να τα καταβάλει όπως επίσης να αναλάβει την επιλογή του τρόπου μεταφοράς και τα έξοδα μεταφοράς  του προιόντος πίσω σε αυτόν. Αν κατά τον τεχνικό έλεγχο προκύψει ότι το προιόν πληρούσε τους όρους  εγγύησης καλής λειτουργίας, το προιόν είτε αντικαθίσταται με το ίδιο ακριβώς είτε ανάλογα με την διαθεσιμότητα με προιόν ιδίων τεχνικών χαρακτηριστικών είτε σε περίπτωση που αυτό δεν είναι δυνατόν δίδεται πίστωση του αντιστοιχούντος ποσού στον πελάτη για τις επόμενες αγορές του.

 

Οροι εγγύσης καλής λειτουργίας

Περιγράφονται στα εγχειρίδια της κάθε μία συσκευής. Γενικώτερα η τάση τροφοδοσία θα πρέπει να είναι σταθερή και απαλλαγμένη απο διακυμάνσεις, υπαρτάσεις, υποτάσεις, θορύβους , συνεχείς διακοπές και παρεμβολές. Τα καλώδια διασύνδεσεις θα πρέπει να είναι θωρακισμένα, ειδικά αν πρόκειται για συσκευές που χρησιμοποιούνται σε εξωτερική χρήση. Οι συσκευές που είναι ασυρματικές , δηλαδή διαθέτουν τμήμα εκπομπής και λήψης ραδιοσημάτων πρέπει να είναι πάντα συνδεδεμένες με σωστή κεραία εκπομπής και λήψης μέσω καταλλήλων γραμμών μεταφοράς, γιατί αλλοιώς μπορούν να βαλφθούν και να καταστραφούν. Οι συσκευές στις θύρες εισόδου και εξόδου πρέπει να προστατεύονται απο κεραυνικά και επαγωγικά ρεύματα οποιασδήποτε αιτιολογίας με την χρήσης κεραυνικών αποχετευτών και αποχετευτών επαγωγικών τάσεων και ρευμάτων (αποχετευτές σε rf , αποχετευτές σε τάση τροφοδοσίας, αποχετευτές σε θύρες LAN, WAN, αποχετευτές σε σειριακές η άλλες πόρτες η φυσικές διεπαφές , κ.λ.π.) . Η εγκατάσταση των συσκευών και η θέση σε λειτουργία πρέπει να γίνεται απο έμπειρο και εξειδικευμένο προσωπικό που έχει τα κατάλληλα προσόντα. Ποτέ μην χρησιμοποιείται 220V ac σε εξωτερικές εγκαταστάσεις.


Καλάθι  

Χώρις προϊόντα

Μεταφορικά 0,00 €
Φ.Π.Α. 0,00 €
Σύνολο 0,00 €

Στις τιμές δεν συμπεριλ. το Φ.Π.Α.

Καλάθι Πληρωμή

Προσφορές

Δεν υπάρχουν προσφορές τώρα