Κατηγορίες

Κατασκευαστές

Υπευθυνη πωλήσεων
Call us
Μηχανικός πωλήσεων
Call us

WIRELESSLAN.GR, ΌΡΟΙ ΚΑΙ ΠΡΟΥΠΟΘΕΣΕΙΣ ΧΡΗΣΗΣ


Οι παρακάτω Όροι και Προϋποθέσεις Πώλησης (Όροι & Προϋποθέσεις) ισχύουν για όλες τις πωλήσεις των προϊόντων και υπηρεσιών (προϊόντων) από την wirelesslan.gr , των θυγατρικών και των θυγατρικών της σε εσάς (ο πελάτης).

ΠΕΛΑΤΕΣ (Ορισμός)
Ο καθένας έχει δικαίωμα να δώσει την παραγγελία του στην wirelesslan.gr.  Οι πελάτες θα πρέπει να θεωρείται ότι έχουν αποδεχθεί αυτούς τους Όρους και Προϋποθέσεις, πριν καταχωρήσουν μια παραγγελία στην wireless.gr.

ΕΛΑΧΙΣΤΗ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ / ΠΟΣΟΤΗΤΑ Η wirelesslan.gr δεν έχει καμία ελάχιστη ποσότητα ή ποσό σε  ευρώ για τις παραγγελίες για τους υπάρχοντες πελάτες. Ωστόσο, σας ζητούμε να χρησιμοποιήσετε καλή κρίση. Μια χαμηλή αξία στοιχείου ή ποσότητα μπορεί να σας κοστίσει πολύ στο να σας αποστείλουμε τα είδη.


ΠΑΡΑΛΑΒΗ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΑΠΟ ΤΟ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ(Store Pick-up)
Στην περίπτωση που ο πελάτης επιθυμεί να παραλάβει το προϊόν από το φυσικό κατάστημα, ο τιμοκατάλος των προϊόντων διαφοροποιείται. Για τις τιμές στο κατάστημα ισχύει προσαύξηση 4% (για όλα τα είδη). Επίσης, για παραλαβή από το κατάστημα θα πρέπει να έχει προηγηθεί τηλεφωνική επικοινωνία.


ΑΞΙΩΣΕΙΣ ΑΠΟΖΗΜΕΙΩΣΗΣ
Εάν ένα προϊόν έχει υποστεί ζημιά κατά τη μεταφορά σας παρακαλούμε να ενημερώσετε τον υπεύθυνο ταχυμεταφοράς αμέσως. Για τις αποστολές των παραγγελιών που είτε καταχωρούνται ηλεκτρονικά είτε δήνονται τηλεφωνικά δεν υπάρχει ασφάλιση, εκτός εάν το ζητήσετε εγγράφως (είναι ασφαλισμένες στον βαθμό ασφάλισης που τα ασφαλίζει ο εκάστοτε μεταφορέας). Όλα τα προϊόντα πρέπει να ελέγχονται κατά τη στιγμή της παράδοσης. Εάν παραλείψετε να κοινοποιήσετε την ζημία του προϊόντος στην wirelesslan.gr εντός 3 ημερών από την παραλαβή  μπορεί να χάσετε την αίτησή σας στην εταιρεία μεταφοράς. Η  wirelesslan.gr δεν είναι υπεύθυνη για ελαττωματικά προϊόντα που δεν είναι ασφαλισμένα. Πελάτης είναι υπεύθυνος να διατηρήσει όλα τα υλικά συσκευασίας που απαιτούνται για την επιθεώρηση από το φορέα αποστολής. Σε αντίθετη περίπτωση, μπορεί να οδηγήσει σε άρνηση του αιτήματός σας.
* ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ *: Ακόμα κι αν υποψιάζεστε βλάβη, γράψτε "πιθανές κρυφές ζημιές" στη φορτωτική. Με τη δήλωση αυτή θα είστε σε θέση να υποβάλετε αίτηση στην μεταφορική εταιρεία η οποία θα μπορεί ανακαλύψει αργότερα την βλάβη.

ΚΑΤΑΧΩΡΗΣΗ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ ΚΑΙ ΔΙΑΘΕΣΙΜΟΤΗΤΑ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ

Η καταχώρηση της παραγγελίας σας στο www.wirelesslan.gr δεν συνεπάγεται την αυτόματη δέσμευση των προϊόντων της παραγγελίας. Ο έλεγχος αποθέματος πραγματοποιείται πάντα στις φυσικές αποθήκες του καταστήματος και ο πελάτης ενημερώνεται με email ή τηλεφωνικά όταν το προϊόν έχει εξαντληθεί, προτείνονται σε αυτόν εναλλακτικά προϊόντα και ενημερώνεται για τον χρόνο παράδοσης του προϊόντος. Η wirelesslan.gr δεν δεσμεύεται για τον αναγραφόμενο χρόνο παράδοσης ενός προϊόντος εκτός στοκ καθώς λαμβάνονται υπόψιν παράγοντες όπως ο βαθμός ζήτησης, εάν το προϊόν είναι end of life, κλπ.


ΛΑΝΘΑΣΜΕΝΗ ΤΙΜΗ Ή ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΠΡΟΪΟΝΤΟΣ

Η εταιρεία δεν ευθύνεται για τυχόν τεχνικά, τυπογραφικά ή ορθογραφικά λάθη στις τιμές ή στα χαρακτηριστικά των προϊόντων.

Σε περίπτωση που κάποιο προϊόν παρουσιάζει ασυνήθιστα χαμηλή τιμή, δίχως κάποια ιδιαίτερη ένδειξη που να δικαιολογεί αυτή, παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας πριν παραγγείλετε το προϊόν.


ΕΓΓΥΗΣΕΙΣ

 

Τα προϊόντα καλύπτονται από εγγύηση καλής λειτουργίας (2) δύο ετών από την ημερομηνία αγοράς. Μέσα σε αυτό το διάστημα, προκειμένου να επιστραφεί ένα προϊόν για τεχνικό έλεγχο/επισκευή/αντικατάσταση θα πρέπει να συμπληρωθεί ή φόρμα RMA που υπάρχει στην σελίδα με την οποία θα μας γνωστοποιείτε το μοντέλο του προϊόντος, τον σειριακό του αριθμό (αυτόν που δίνει η κατασκευάστρια εταιρεία) και μία περιγραφή του προβλήματος.

Μετά την συμπλήρωση της σχετικής φόρμας και  αφού λάβετε την σχετική ενημέρωση, τότε και μόνο τότε μπορείτε να αποστέλλετε τα προϊόντα προς επιστροφή. Τα έξοδα αποστολής τους βαρύνουν τον πελάτη. Τα έξοδα επιστροφής στον πελάτη επβαρύνουν την εταιρεία μας.

Όλα τα προϊόντα πρέπει να επιστρέφονται στην αρχική τους συσκευασία με όλα τα παρελκόμενα (τροφοδοτικά, καλώδια, κλπ). Προϊόντα/Συσκευές οι οποίες έχουν ανοιχτεί ή από τις οποίες λείπει το αυτοκόλλητο όπου αναγράφεται ο σειριακός αριθμός, ή που επιστρέφονται σε μη ασφαλή συσκευασία δεν θα γίνονται αποδεκτές. Προϊόντα τα οποία αδυνατεί το τεχνικό μας τμήμα να επισκευάσει, αποστέλλονται στην κατασκευάστρια εταιρεία  για έλεγχο, επισκευή ή αντικατάσταση. Για τα προϊόντα που διαπιστώνεται ότι δεν έχουν τεχνικό πρόβλημα θα υπάρχει χρέωση αναίτιου τεχνικού ελέγχου (15,00 ευρώ + φπα).

 

Η εγγύηση δεν καλύπτει τα εξής:

  1. Μηχανικές βλάβες στην συσκευή (στο σύνολό της ή σε εξαρτήματά της. Επίσης, η πρόκληση οποιουδήποτε είδους βλάβη:σκουριά, υγρασία ή άλλη αλλοίωση λόγω υγρού ή αερίου παράγοντα.
  2. Καμμένες θύρες internet (LAN) 
  3. BRICK(τουβλοποίηση, "κόλλημα") στην διαδικασία firmware upgrade

 

ΧΡΟΝΟΣ ΠΑΡΑΛΑΒΗΣ ΚΑΙ ΜΕΤΑΒΑΣΗΣ ΣΤΟ ΤΕΧΝΙΚΟ ΤΜΗΜΑ

1-5 εργασιμες ημερες

ΤΕΧΝΙΚΟΣ ΕΛΕΓΧΟΣ

2-5 εργάσιμες ημέρες

ΧΡΟΝΟΣ ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ ΣΤΗΝ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΡΙΑ ΕΤΑΙΡΕΙΑ

3-20  εργάσιμες ημέρες

ΧΡΟΝΟΣ ΑΝΤΑΠΟΚΡΙΣΗΣ

5 ΕΩΣ ΚΑΙ 90 εργάσιμες ημέρες καιτά την διακριτική τους ευχέρεια

 

*Οι χρόνοι ενδεχομένως να διαφοροποιούνται ανάλογα με τη χρονική περίοδο.

 

Διεύθυνση αποστολής:

Wirelesslan.gr

Πολυτεχνείου 17Β

Θεσσαλονίκη, τκ 54626

2310 510030


Καλάθι  

Χώρις προϊόντα

Μεταφορικά 0,00 €
Φ.Π.Α. 0,00 €
Σύνολο 0,00 €

Στις τιμές δεν συμπεριλ. το Φ.Π.Α.

Καλάθι Πληρωμή

Προσφορές

Δεν υπάρχουν προσφορές τώρα